• افتخاری دیگر برای شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان؛
  • دریافت نشان «سرو»

  • ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
قاسم مصلحی رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با موفقیت در کسب نشان «سرو» افتخاری دیگر را در کارنامه درخشان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به ثبت رساند.

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان؛ این نشان امسال برای دومین بار در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌ عالی، موسسات پژوهشی و پارک‎‌های علم و فناوری که با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در تاریخ اول مردادماه در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، به ۱۱ نفر از رؤسای دانشگاه‌ها، دو نفر از رؤسای پژوهشگاه‌ها و دو نفر از رؤسای پارک‌های علم و فناوری اعطا شد.   

نشان سرو در ارزیابی عملکرد مدیران آموزش‌عالی دارای محورهای ۱۰گانه در دسته‌بندی‌های مدیریت نوآورانه، مدیریت منابع و بهره‌وری، مدیریت ارزشی و فرهنگی، مرجعیت و دیپلماسی علمی-فناوری، مدیریت ارتباطات و مسئولیت اجتماعی، سلامت سازمانی و مبارزه با فساد، توسعۀ فناوری و ثروت‌آفرینی دانش‌محور، مدیریت راهبردی، مدیریت سرمایه‌های انسانی و حل مساله و مدیریت بحران است که این از عزم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت سیزدهم برای نهادینه کردن اهداف مورد نظر شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، حکایت دارد. 

همچنین نتایج این ارزیابی ضمن ارائه به رؤسا به‌صورت کارنامه ارزیابی سالانه، به‌عنوان تجارب منتخب در قالب کتاب «تجربه مدیران علوم، تحقیقات و فناوری» منتشر خواهد شد.

گفتنی است شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حدود ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر در خود، به طور تخصصی به رفع نیاز فناورانه صنایع می‌پردازد. صنایع پیشرفته نظیر صنعت هوا فضا، نفت، گاز ، پتروشیمی، تجهیزات پزشکی و همچنین صنعت فولاد، از جمله صنایعی هستند که از محصولات این شرکت‌ها برای پیشبرد اهداف خود در عرصه تولید استفاده می‌کنند.
 

تعداد بازدید : ۱۳۴      تاریخ: 1403/05/09

ثبت نظر

جهت ارسال نظر لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید

captcha
ثبت نظر

نظرات کاربران

درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.

اخبار سایت